Too much and too little

20160908_200117

Egentligen en bra helg, Inte många måsten men tillräckligt mycket för att inte bara vara hemma.

Gick hem tidigt i fredags. Trött efter release på jobbet o simträning. Slappade o sov middag. Lördag i hemfixets tecken. Kokade äpplemos o torkade äppleringar. Gjorde ärenden på stan. Avslutade med vin på Juan Font och musikal på Stenhammarsalen- The full monty.

Alla kvällar som jag längtar hem. Som jag smiter från jobbet. Som jag struntar i att träna. Som jag ljuger o säger att jag är upptagen bara för få vara hemma själv. Men när söndagen blir helt obokad. Ingen golf, ingen fika. Då blir jag rastlös o stressad. Vad är det för fel på mig. Jag tar mig inte samman och cyklar till Amundön. Inte ringer jag och bjuder in mig. Nej jag tycker synd om mig själv, att jag är ensammast i världen. Inget händer i mitt liv.

Kommentera

