Dancing and sleeping

Dammíddag i fredags .Tex mex, spel o en massa prat. Trygga. kloka o galna vänninor.

Sova, sova. Lördag 1330 mot subrbia. Fixa partaj för 80 pers. Rigga scoutgården med dukning, bar o musik. Food truck från Göteborg, Squaredanceinstruktör som fick alla 80 att dansa #holycow.

10982917_10152859343014830_3962513226155751259_n

0230 satt jag i taxin hem. Hela söndagen låg jag i soffan. Käkade pasta, drack cola och kollade på min nya stora TV. Fem-mil och deckare på Fox

Det var mitt sista kalas i suburbia. Snart fem år sen jag lämnade jag lämnande och jag har växt ifrån dem där. Leenden när man möts men knivstick när man inte ser. Står man upp för det man tror är rätt petas man bort och stryks från kontaktlistan. Min lunchklubb försvann när jag sa till om att man inte pratade om icke närvarande vänner på sånt sätt. Schopp så kontaktades jag inte. Visst är många jättegulliga men dem jag umgicks med förr har ju valt ex maken och strukit mig. I vilket fall kom det fram en hel del o sa ”åh va kul att se dig” men just nu skiter jag i det. Nånstans inser jag ju att de inte är så kaxiga som det verkar. Och jag säkert framstår som tuffare än dem. Jag är ju en riktg fegis och säkert de också

Kommentera

