Tumult och själsfrid

paraplyDet blev inte många inlägg här det senaste. Men på något sätt har almanakcan varit välfylld och studnerna över inte många. Intensiv arbetsperiod. Planering inför 2015. Väntan på om vem som bir uppsagd. Men inte orolig. Blir det jag så blir det ett nytt steg i livet.

Hade en fantastisk o skittrist alla helgona. Ville ha det lugnt men det börjar krypa i mig efter tag. Blev åtminstone en grym middag på Toso på fredagen. Så jäkla bra

Den här veckan har gått i 100.. Har plåga-kroppen-månad. Tränar varje dag jag är hemma. Ruggug träbningsvärk i rumpa o mage. Körsång. Dokumentärfilm. Fika med väninnor. Biodejt. Brunch hos guddottern, middag ho svänner. O som avslut brunch på söndag. Det är inte många sekunder hemma i dagsljus just nu-

Borde upp på vinden. Har jag något som passar inför 50 års dag men 20-tals tema. O va fasiken har jag för adventssaker????

Kommentera

