Flugzeuge und hotelzimmer

1 september. Sommaren är officiellt över. Sista semesterdagen var i fredags- jag har ju haft ledigt alla fredagar sedan midsommar (fast skall jag vara riktigt ärlig har jag jobbat tre fredagar sen i påskas. Helgdagar och semester har tagit resten). Jag tar ju bara tre veckor sammahängande men har ju rätt mycket mer att ta ut (6 veckor semester o så ca 2 veckor extratid) så jag tar i princip alla fredagar . I fredags röjde jag lägenheten- bonade golv, tog ut mattor o sånt där trist. O sen plockade jag svamp. Hur mycket karljohan som helst o fika i en solig skogsglänta.

Men idag är det över. Nu är jag tillbaka i rutinerna- tidiga mornar, flygplatser, hotell och ett glas sekt i loungen. Frankfurt idag, Essen nästa vecka. Och förvånande nog Tallin veckan efter och Belgrad i oktober.

Men det blir förhoppningsvis inte så många resor. Har inte mer än 6 stycken fram till jul. Prisa gud:-)untitled

Kommentera

