La vie est pas facile

När allt komer omkring så förblir jag alltid den samma. Man tror ju att varje löfte, varje kris eller varje uppmärksamhet skall förändra personligheten. Och kanske förändras den i kanterna men det går långsamt. Allt för långsamt för mig.

Jag trodde jag skulle bli lugn av att fylla 50 men jag är fortfarande lika jäkla rastlös

Jag trodde jag skulle bli klok av att skilja mig men är fortfarande lika jäkla korkad.

Jag ger löften till mig om att gå upp på morgonen, träna mer, spara pengar, städa oftare, renovera lägeneheten… men jag kommer sällan upp fore 8 i alla fall. Jag tränar sällan mer än tre pass i veckan  och jag spenderar glatt varenda sekin.

One comment

Kommentera

