Ab vs skjortan rätt ut

Jag ville visa bilder o berätta men det är skjortan rätt ut just nu. 50 års kalas gick bra, after work hemma på fredagen urtrevligt. ny säng underbar. Grillmiddag och slapparsöndag. Sen har jag bara jobbat. Avdelningsmöte som tog musten ur mig. Avskyr när jag gör fel o folk klagar. Vill ju vara bäst men så funkar ju inte livet.

Möten hela dagen. Mamma fyller år så i kväll blir det Lisebergs trädgårdsdagar o lite middag efteråt. Hem o packa. Tvätta i morgon bitti o sen til Paris. Jag skall andas när jag kommer hem från Helsingfors nästa vecka. Då har jag kört min första introkurs för användarna… tjhoooo

Kommentera

