Ab vs Bollywood dancing

Tillbaka på kontoret. Lagom mycket jobb, lite filosoferande över projektet jag jobbar med. Bra stunder att tänka.

Lunch med fru J på Operan idag. Ikväll blir det lugn kväll. Träna – 45 minuter Bollywood dance, 45 min yoga o sen date med soffan. I morgon Hippiefest. Tvekar lite om jag skall gå… Ja ni vet.. exmaken o hans nya kommer. Jag är ju tveksam om jag kan slappna av då. Eller hur jag undviker att hon vill prata med mig…brrrr. Men jag skall nog bita ihop:-)

2 comments

Kommentera

