Ab vs tomtesäckens innehåll

Jag fick vackra och innehållsrika paket i år. Från mamma fick jag saker som jag önskat mig- morgonrock och gryta från Le Creuset. En parfym från Eli Saab. Snygg-Anna (fd known as tonårs A) och student F gav mig en perfekt spel- Idiotkunskap. Det spelades friskt på julafton med många glada skratt. Så nu vet jag hur mycket toapapper man i genomsnitt använder under en livstid…Fru Å- dags att bjuda mig på middag så vi kan spela:-)Från bästa väninnorna fick jag ett broderi-kit. Jag är ju inte så bra på handarbete men detta är jag övertygad om att jag kommer att slutföra:-) Frågan är bara var jag skall hänga upp det…

Sista bilden blir lite otydlig tyvärr men det är ett litet änglaspel. Jag fick det som tack från kyrkan som jag hjälpte till i på julafton. Normalt sätt gillar jag inte änglaspel. Exmaken envisades med att ha ett gammaldags som plingade så man blev glaen. Av någon anledning glömde jag alltid att köpa ljus till änglaoljudet *mohaaa*. Det är nya låter inget och det räcker med ett värmeljus. Min typ av pynt.

2 comments

Kommentera

