Ab vs ett steg tillbaka o kanske två steg fram

För ett tag registrerade jag mig på en dejtingsite. Jag vet inte vad jag var ute efter, inte ett förhållande men lite underhållning kanske. Nu stängde jag ner mig för det var inget för mig

Dejt 1 var en katastrof. Jag sa tack o hej o gick hem

Tvåan hade jag kontakt med via mejl rätt länge. Han var trevlig tills en dag han bara slutade skriva. Inte tack o hej eller nåt. Bara tystnad. Ouppfostrat.

Trean var en kort kontakt men skojig. Tills han fick se foto av mig. Då slutade han skriva helt abrupt. Jag vet att jag inte är nån superpingla men jag brukar ju inte skrämma folk på det sättet. Om jag nu inte var hans typ…. kunde han inte bara sagt det?

Men nu har jag stängt ner sidan och återgår till mitt liv.

One comment

Kommentera

