Ab vs djälva skit

Igår var det körövning. Vi sjöng julsånger som faktiskt lät riktigt vackert. Rudolf med Röda mulen klingade ut över Apsen. Kanske inte så att fru Å skulle vara nöjd *s*. Men för mitt oskolade öra lät det inte helt oävet.

En av deltagarna har jag inte sett på ett tag. Hon var med på mordmiddagen o ett 50-års kalas men sen har jag inte sett henne. Igår fick jag beskedet.

Ytterligare en hjärntumör har gett sig på henne. Två gånger har hon opererats för tumör i vänster hjärnhalva och hon har mått bra i 1,5 år. Men nu har det kommit en i höger halva. En som inte är rund utan som en manet. Än så länge kan man inte operera eller stråla, bara ge cellgifter och hoppas att de krymper. Gör den det kanske man kan operera

Jävla skit

3 kommentarer

  1. Ja, jävla helvetes skit. Ta hand om henne!

    Fru Å tycker om när folk har roligt. Det har ni! Det är skillnad på att framställa sig som att man kan sjunga när man inte kan det, och på att säga att man inte kan sjunga men göra det ändå bara för att det är kul. Sådant gillar jag!

Lämna en kommentar