Ab vs Östeuropa

I morgon åker jag till Polen. Arbete i tre dagar. Möte med mina regionala representanter ute i världen. Mycket jobb men en del trevligheter också.

Vi skall bo på SAS Radison som verkar ok.

På onsdag fick jag välja restaurang. Jag är ju inte så förtjust av långa middag med kollegor så med lite tur hittade jag en urcool restaurang. Menyn pryds av bilder av Marx. Alla rätter har namn av gamla kommunistledare. Kycklingen Mao, chokladkakan Leonid eller kanske partiets röda tomatsoppa:-)

Kommentera

