Ab vs oro

Idag är det dags för fest i Suburbia. Mitt gamla kvarter har party. 100 personer, temat är lådbilar och exmaken är en av arrangörerna. Jag antar att hans nya kommer. Igår kom jag på det. Jag har faktiskt inte tänkt på det innna. Blev lite stolt över mig själv att jag inte har oroat mig. Visst infann det sig en liten obehagskänsla men jag kände inte att jag måste måla upp scenarier i huvudet hur jag skulle agera. Det får gå som det går. Visst sov jag lite oroligt i natt men inte så farligt.

Sen är den här årliga festen inte min favorit. Den är lite för studentikos, lite för mycket sprit, lite för dåligt planerad. Nu går jag för att hålla kvar kontakter och visa att jag finns. Det gör inget om jag går hem klockan åtta o käkar godis i soffan istället.

Kommentera

