When I’m 64

Nej idag skall jag inte skriva om vad som hände för fyra år sedan. Eller vad som hände förra året den här dagen. Det kommer snart noteringar om det. Men det har påverkat mig – mycket mer än jag trodde. Jag har varit orolig och irriterad i flera dagar. Tårarna har kommit på ett sätt som det inte gjort på länge. Ångesten har skapat en klump i halsen och jag har varit darrig. Men idag är det faktiskt bättre. Jag skrev under bodelningen. och daterade den med dagens datum… Inte för att han kommer att lägga märke till det men jag gillar att retas:-)

Idag fick jag en fantastisk snyggt inbjudningskort från Stockholm Open. Tyvärr kan jag inte gå men det är alltid trevligt att bli inbjuden

Kommentera

