Management summary

Helsingfors var sorgligt o kallt. Moskva var spännande speciellt om man är uppväxt på 70-talet då Sovjet fortfarande styrde nyhetsbilden. Transibiriska var som en luftbubbla där själen lyfte. Peking var spännande.

-jag överlevde ettårsdagen
-jag mår bättre än tidigare även om jag inte är helt i balans
-jag skall åka tillbaka. Nästa gång blir det två veckor hiking i Mongoliet
-minnena av det goda livet tar över efter sorgen
-jag har ett prospekt i flirt-branchen….. Men jag är en osäker jäkel som behöver goda råd

Kommentera

