Jag reste inte ifrån, jag reste till

Hemma från en fantastisk resa. Inte bara att Moskva, Mongoliet o Kina var fantastisk utan för att jag hittade ett lugn och en glädje som jag inte känt på länge. Jag överlevde årsdagen av att maken sa att han ville skiljas utan problem. Det kom en ny styrka som känns i hela kroppen. Jag har överlevt det här året och kanske kan jag komma ut på andra sidan som starkare och lyckligare.

Det kommer många rapporter om resan framgent. Jag skall bara smälta lite intryck först. Det var så mycket att se, så många upplevelser och så många tankar.

Den nya veckan har jag inlett med att äta middag med mamma för att fira hennes mans födelsedag. Jag har hunnit slappa, spela golf, jobba och vara på nioårskalas. I morgon skall jag leka med Cleo, få mina köksgardiner leverade, fika med en väninna och sen på födelsedagsmingel. Lördagen hoppas jag frukostklubben sammanträder. Lunch med unga fröken A och sen 50-års mottagning på kvällen. Jag gjorde mitt prov för det gröna kortet i golf häromdagen så jag måste öva lite mer, hoppas det blir ok väder för då blir det golfbanan.

Min nya låt

Kommentera

