Fredagsblommor

Min kollega behövde lite uppmuntran så jag köpte blommor till henne. Jag blev jättenöjd med buketten.Igår var jag på golfbanan och insåg att jag inte är riktigt klok. Jag gillar verkligen att stå och nöta slag. 120 bollar på driving rangen är bara roligt. Anger management på hög nivå…

Idag är det fredag igen. Helgen är lite lagom planerad. Förhoppningsvis after work med the outcasts (dvs de frånskilda från Suburbia…), frukost med tonårsA i morgon, middag med rara familjen Å och sen golfspel på söndag. Ett o annat glas skumpa kan nog slinka ner också

Kommentera

