Res

Jag bestämde mig snabbt att på ett årsdagen av makens avslutande av äktenskapet ville jag inte vara hemma. Jag gav mig ett år att sörja o sen skulle jag börja på ny kula. Snart börjar jag närma oss dagen och min resa är bokad.

18 juni tar jag flyget till Helsingfors via Köpenhamn. En natt i Helsingfors innan det blir tåg till Moskva. En dag i Moskva– det är första gången jag åker dit så det blir lite sightseeing innan tåget avgår till Beijing på tisdagskvällen. 6 dagar på tåget innan ankomst. 5 dagar i Beijing med utflykter till Kinesiska muren o Förbjudna staden. Matlagningskurs och cykeltur inne i stan väntar.

Nu håller jag på att fylla i visum… vilken soppa av papper. Hoppas att de släpper in mig

3 comments

Kommentera

