Fusk

Snickaren var hemma hos mig idag. Han ringde helt förtvivlad och undrade om alla köksskåp var uppsatta på samma sätt som de över kylskåpet. Om så var fallet var han rädd att hela köket skulle rasa ihop eftersom han aldrig sett ett sådant fuskjobb. Nu kunde jag lugna honom med att det bara var de två skåpen som var uppsatta på det sättet.

Det var ju de två som exmaken satte upp när jag flyttade in.  Undra om jag kan reklamera den installationen eller om jag skall ta med det när jag reklamerar hela äktenskapet

Jag hoppas att min lätt irriterade ton hörs…

5 comments

  1. HAHAHAHAHA! Ramsan ”Den som sa det, han kan va’ det” passar ganska bra här eller? Vad var det han kallat dig, värdelös? (Värdelöst att utge sig för att kunna sätta upp köksskåp när han i själva verket inte kunde)

    Reklamera hela skiten.

    Kram på dig

Kommentera

