Nedslag i helgen

*tränade kettlebells i fredags lunch. Lät som en 90 åring när jag reste mig från mötet på eftermiddagen. Träningsvärk låter…
*hämtade teaterbiljetter. Skall på premiär 25 mars. Min favorit Peter Apelgren spelar i en pjäs som har premiär då.
*kollade in Camilla Thulins nya klänningar på Ingrid N. Snygga modeller men storblommiga tyger. Inget för mig.
*var på after work. Det är kul att träffa gamla bekänta. Slutsats.. man blir onykter av 5 ginochtonic
*det sägs att dammråttor är änglarnas tofflor. I så fall är mina änglar i dinosauriestorlek.
*Bar Italia är stans bästa kaffebar
*Lördagsmiddag med väninna är trevligt. Mat, vin och BBC klassikt kostymdrama på TV. Bra combo
*Det är kul att ha marmeladfabrik
*Det är inte kul att åka till Tyskland på söndagskvällar

Kommentera

