Satan i gatan

Jag är arg.
Riktigt jävla förbannad. Skitsur. Så där jag-skall-slå-honom-på-käften-arg.

Äntligen.

Vi är båda bjudna på ett kalas i helgen. Jag har tackat ja, han har tackat ja. Han tar med sig flickvännen. Men han kunde inte ha den goda smaken att informera mig. Att det kanske skulle kunna påverka mig. Jag har inte träffat honom sen oktober, han kanske skulle kunna tänka att jag behövde lite förvarning. Men nada, inget, nothing.

Nu har jag tackat nej- det kanske är fel men jag vill inte träffa honom eller dem för första gången inför alla människor

5 comments

  1. Igentligen skulle du gått dit smokin’ hot och lite som en ”cougar”, med en riktigt ung och snygg (vältränad) karl och låtsas som att det regnade när de gick förbi! Där kunde han få stå där med sin ”gamla” ragata på armen, haha! (märks det kanske att jag tittat mycket på romantiska Hollywoodkomedier?) 🙂 Den starkaste will survive och jag tycker att om du inte känner för att träffa de där typerna, då ska du inte göra det heller! Gör bara saker som känns bra, inget annat! Puss o kram!

  2. Gärna! Steg 1. Innan du på morgonen går ut genom dörrn, titta dig i spegeln. Sträck på ryggen! Le, 😀 och säg högt: Jag är SNYGG, SEXIG o SINGEL!

Kommentera

