Det skall böjas i tid…

I söndags hade jag mina kära CWC-väninnor hemma för fika och tavelavtäckning. Fika i engelsk stil med små sandwiches, shortbread och kaka. Mycket prat och fniss- precis vad jag behövde. Vi saknade några men hoppas få se dem snart.

Vi invigde min fantastiska present jag fick av dem i somras- väggordet (som blev en tavla) Queen of Fucking everything. Precis som bannern ser ut. Jag älskar verkligen tavlan och jag ser den mer och mer som min nya vapensköld.

Jag har en massa öl kvar sen inflyttningsfesten så jag passade på att dela ut. Unge herr Jesper var snabb på att provsmaka….

5 comments

  1. fast jag har lärt mig att när man som vi har hylla är polo inte bra eftersom den förstorar ”hyllan” …. urringat förminskar hur fasiken det nu går till

Kommentera

