Hörrudu – din jäkla tomte

Hej tomten
Detta tycker jag att jag gjort mig förtjänt av i år:

Skruvdragare– ex maken lovade mig en i inflyttningspresent men jag har fortfarande inte sett någon…. Efter att ha skruvat ihop ett skrivbord och kökslådor i helgen inser jag att jag behöver en. Snabbt! Eller så får jag sluta uppdatera lägenheten. Fast det skulle jag göra ändå, nu är den snart färdiginredd men man vet ju aldrig…

Stolssitsar i fårskinn– så man kan sitta länge vid matbordet, dricka oanständigt mycket champagne tillsammans med vänner, bekanta och dejter.

Yuan– Många kinesiska pengar. En säck går bra, så det räcker till att åka till Kinesiska muren, Förbjudna staden och att gå på matlagningskurs i Peking. Lägg till lite för shopping och så jag kan flyga business hem till Sverige. Mer än så behöver jag inte….

One comment

Kommentera

