Jag vill inte

Jag vill inte börja leva ett nytt liv.

 Jag vill inte börja dejta igen.

Jag vill inte kyssa någon ny.

Jag vill inte sex med någon som jag precis lärt känna.

Jag vill ha det som jag hade det förut- förutom ex maken när inte förstod vad jag sa. Eller att han inte gjorde något. Eller att han tyckte att jag var besvärlig och krävande. Eller att mina åsikter inte dög. Eller att hans tykna mamma sa nedlåtande saker om mig. Eller ett hus som aldrig blev mitt hem. Eller människor som jag trodde vara mina vänner som inte hört av sig eller svikit mig.

3 comments

Kommentera

