Träningsvärk

Senast jag tränade var 16 juni. Sen var det släktmöte och Argentinabesök, Samma dag de åkte så meddelade ju mig exmaken att han inte ville vara gift med mig längre. Efter det har min koncentration varit så dålig att jag inte klarat av att tänka på att ens träna. Men i måndags var det dags- jag var på ett yogapass och igår var jag på ett spinningpass. Träningsvärken har kommit och jag är rätt stel i rumpan. Men jag sov bättre än jag gjort på mycket länge.

Idag är det vila men i morgon blir det ett kettlebellspass.

Tittade på bodelningspappren igår. Resulterade i att jag grät i två timmar. Exmaken förstår inte att det är svårt att skriva på dem. Han skickar in dem på måndag. Om jag inte skriver på tar det 6 månader innan det vinner laga kraft. Just nu klarar jag inte att skriva under det som avslutar alla mina drömmar, alla mina önskningar och min tro på framtiden. Tyvärr förstår han inte men jag måste lita på min känsla den här gången.

Kommentera

