Trollhättan

Jag lovar att snart skall jag sluta skriva om tårar och sorg men eftersom det är det som fyller min dag blir det sådant som kommer ut i text.

Flyttkartongerna blir bara fler och fler. Böcker är sorterade, vaser är packade. Det är två veckor kvar.

Det blir ju lite tomt i huset där jag har packat ner saker. R började ta fram andra saker istället för att fylla upp. Det gjorde mig så ledsen över att att han inte kan vänta tills jag flyttat ut innan han fyller igen hålen efter mig. Om det nu blir några hål mer än av möbler. Jag gråter och han förstår inte varför. The story of my life.

Nu sätter jag kurs mot Trollhättan. Skall på hotellvisning där följt av middag på Alberts. Gratis är gott…

Kommentera

