Belöningar

En ruggigt tidig morgon igår. Taxin hämtade mig 0530. Ja maken med men han skulle åka till Paris och jag till Stockholm. Utbildning hela dagen. Otroligt givande. Det handlade om underwritingprinciper (riskanalyser ur försäkringsprespektiv) och det är ju sådant jag jobbar med: Bra föreläsare och kursdeltagare som jobbar inom samma område – det ger enormt mycket. Mingel efteråt så lite vin och snacks tillsammans med alla.

Sen smet jag ivåg för att träffa min väninna. En snabb middag i Vasastan innan det var dags för att slänga sig ner i sängen på hotellet. Nytt hotell den här gången- Rex. Sött litet hotell men vansinigt små rum och inget trådlöst internet… skall se om jag inte skall hitta något annat.

Söta väninnan gav mig en present. Av ingen anledning alls mer än att jag peppat henne i en tuff tid. Jag blev så glad .. och rörd. Jag fick en Vitrini– en glasask från Ittala. Den skall jag ha i badrummet och lägga vigselringarna när jag duschar.

Kommentera

