Helg igen

En full arbetsvecka på kontoret. Det kändes verkligen som bonus att få en massa extra tid här när resorna blev inställda i veckan som gick. Nu hoppas jag det är slut på vulkanstopp (eller som mitt favvo-uttryck just nu ”Askefast” som skall uttalas på norska) så att jag kommer iväg nästa vecka.

I London hittade jag denna butikskedja- Pink. Deras slogan är ”any colour as long as it’s pink” Me likie

För att kompensera lite för all extratid spenderad på resor tänkte jag bara jobba halvdag idag. Träffa mamma för lunch. Det skall nog bli en tur till Fiskekyrkan för att handla räkor också. Väl hemma skall jag slipa och olja in köksbäknarna och matbordet. De är i oljad ek där just oljan saknas.

I morgon är det partydags. Tema är gangster och min grupp är tyska gangster… Vi skall ha handdukar med och markera alla de bästa platserna först och sen skall vi tränga oss före i köeer. Man har ju jobbat som reseledare🙂

Lite hemfix skall jag försöka mig på. Skruva ihop trädgårdsstolar står högt på listan även om just trädgårdsväder saknas.

5 comments

Kommentera

