TGIF

Fredag efter en effektiv vecka. Mycket har producerats på jobbet- planer för fortsatt utvecklande av datasystemet, förberedelser för mötet i Dubai, distrubution av skadestatistik till alla 70 länder. Känner mig nöjd, speciellt eftersom moderbolaget var så impade av databasen jag byggt att de vill komma med. Jag blev inbjuden till möte i Berlin för att visa dem hur jag byggt upp vår information.

Idag skall vi fira av kollega som slutar. Han flyttar till Borås… frivilligt…. Det blir lunch på Operan, jag tog tillfället i akt och bokade dessert till oss alla…

Efter jobbet skall jag göra en make up på NK. Fick ett erbjudande när jag var där förra veckan på gratis make up så tänkte passa på. Skall göra den hos Elisabeth Arden. Fika med mamma följt av middag hos Frimurarna. Maken är lite intresserad av att gå med så vi blev bjudna på middag där. Nån kock skall tala om såser- det låter som ett lagom föredrag (jag hade ju trott att det skulle handla om ritualer, religiösa seder eller något annat hyfsat trist)

I morgon drar vi i väg till Frillesås. Pensionat, middag och promenad vid havet. Ibland är livet gott.

Kommentera

