En vinst till

Vilken tur jag har just nu. På hotellmässan Konfex var det en hel del  av utställarna som hade diverse utlottningar. Man la sitt visitkort och genom det var jag med i tävlingen. Jag har ju redan berättat att jag vunnit en middag på en pensionat i Frillesås, I helgen skall maken och jag utnyttja den vinsten- femrätters meny med lite viner till det. Vi har bestämt oss för att stanna kvar över natten så det blir en utflykt för vår del.Döm om min förvåning när det kom ett mejl om ytterligare en vinst. En helg i TidaholmÖvernattning för två på Stadshotellet, event, vinprovning och middag. Tyvärr lyckas vi inte hitta en helg som passar just nu så vi får skjuta upp möjligheten att utnyttja vinsten till hösten. Jag tror jag skall ta med mig lilla mamma på en helgtur.

Undra om jag kanske skall köpa mig en Trisslott..:-)

3 comments

Kommentera

