Sommardrömmar

Det var minus 14 grader när jag gick i väg till tåget i morse. Inte ens långkalsonger och lusekofta hjälpte idag. De 1,5 km promenad är inte lika mysiga som vanligt.

Nu har vi ju haft en vit jul… är det inte dags för vår nu? En klassisk Göteborgsvinter… 5 grader varmt, dimma och krokusar i februari? Snö har ju aldrig varit min favorit till skillnad mot min familj som älskar snö, skidåkning och vinter. Mina glada grannar åker längdskidor varje dag medans jag kurar på gymmet.

Jag drömmer om varma vårkvällar, frukost på uteplatsen eller lässtunder i hängmatten. Tävla hos Brafab så kan du piffa upp din trädgård med nya utemöbler när kylan är över…. Klicka på bilden så kommer du till tävlingen.

Kommentera

