Man skulle kunna tro att fru A har problem…

…när jag köar utanför systemet en halvtimma före öppningsdags en tisdagsmorgon. Men var inte oroliga, det var inget sådant. Igår släppte Systembolaget sina decembernyheter och det var många spännande flaskor som kom till Nordstan. Och vi var många som hade uppmärksammat. När jag ställde mig i kön var det nog 200 före mig.

Tyvärr fick jag inte tag i det som jag var ute efter… suck. Fast det ser ut som jag får i nästa leverens. Håll tummarna.

Kommentera

