Jobb jobb jobb

Här händer inte så mycket. Det som står på aktivitetsschemat är jobb, jobb och åter jobb. De flesta försäkringar förnyas vid årskiftet så nu är vi inne i det som kallas renewal-season. Kolla värden, se att alla har rätt skydd och rätt information. Det blir ju en del när man som jag jobbar mot 70 länder. Mitt i allt det lanserar jag den 2 november en uppdaterad version av mitt datoriserade förskringssystem. Det är jätteroligt att gå ”live” med fas 2 men det är mycket att skriva och att kontrollera. Puh, Puh.esterno_verticaleMen några dagars semester blir det faktiskt. På lördag åker jag till Rom. Det var min julklapp till min mamma 2008 och nu blir det äntligen av. Vi skall bo brevid Fontana di Trevi på ett hotell som heter Cesari. Det lär vara det äldsta nu fungerande hotellet i Rom och ett som jag fick kontakt med på reseledartid. Jag har aldrig bott där så rapport kommer.

I Rom blir det blir promenader, sightseeing, Vatikanen och massa spumante hoppas jag. Inga direkta planer förutom att utflykten till Vatikanen är bokad måndag morgon så vi undviker alla köer.Picture 044I söndags hann jag med att träffa Knut. Han har gått från valpighet till att bli en aningens mer distignerad herre … fast han är fortfarande busig som få

3 comments

Kommentera

