Utmaning

Jag hittade den här utmaningen som cirkulerar bland bloggar. Med mina svar vill jag utmana mina BT-blog-kollegor. Jag ser fram emot era svar….

1. Vilken parfym använder du?  Victor and Rolf ”Flowerbomb”
2. Dagens låt? Oasis ”Don’t look back in anger”
3. Vad läser du just nu? Ildenfonso Falcone ”Katedralen vid havet” (handlar om medeltid och Barcelona. Bra)
4. Dagens höjdpunkt? Dags att gå till frisören
5. Vad skulle du vilja lära dig? Köra bil, spela golf, bli mer lyhörd, hantera mitt humör
6. Vad var ditt senaste inköp? Jag belönade mig själv igår för två bra möten. Köpte ett kit med Cliniques läppstift. 5 olika färger

7. Vad är ditt favoritdjur? Kossor
8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället? Träna regelbundet.
9. Vilken är din ögonfärg? Gröna
10. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara? Längre ben, klokare och smalare
11. Om du kunde vara var som helst i världen de kommandetimmarna, var skulle du då vara? Hemma hos maken eller hos bästisen i Paris
12. Vad värdesätter du hos dina vänner? Lojalitet, öppenhet och ärlighet

13. Vad är dina sommarplaner? London med familjen, vara hemma, vara i sommarstugan, hälsa på vänner i Finland samt hyra stuga på Öland
14. Vilket är ditt drömyrke? Jag har det yrke som jag drömt om i vuxen ålder. Skulle jag byta skulle jag bli jurist. När jag var barn ville jag bli läkare men insåg sen att det var alldeles för mycket sjukhus för mig. 

15. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit? Vita skjortor

16. Vad får dig att gråta? Extreme homemakeover…. 
17. Nämn tre saker som får dig att le. Intressanta människor, Håkan Hellström (om jag får sjunga med…) och kyssar i nacken
18. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara? Att jag alltid fick vara älskad, att min mamma blev jättegammal och frisk, att världen hittade ett lugnare tempo

19. Vilka är dina favoritserier på tv? Criminal minds
20. Vad har du på dig just nu? Jeanskjol, gympaskor och svart tröja. Det är verkligen casual Friday
21. Vilket är ditt favoritgodis? Polly
22. Vad är din största fobi? Att dö

One comment

Kommentera

