Veckoplanering 2

Nu ligger några intensiva veckor framför mig. Både jobbmässigt, resemässigt och privat. Jag måste försöka hitta stunder att andas i mellanåt.

Idag går vi ut lugnt. Sitter på kontoret och jobbar igenom lite planering och uppföljning. Mejlboxen ser ovanligt anstädig ut. Ikväll blir det symöte (ja jag vet… medelåldersvarning BIG TIME) . Jag skall fota mina resultat och visa er. Jag virkar ju mormorsrutor som skall bli en pläd som skall hamna i min fina engelska lakritskonfektfåtölj

I morgon blir det Berlin. Konferens i tre dagar. Hinner nog inte se så mycket mer än hotellet men det är ett enormt hotell. Showscen och stort spa. Jag skall försöka göra en tur in till stan. Kul möte skall det bli. Våra regionala representanter flyger in från världen över- alltid kul att träffa dem. homePå fredag är det kontorsdags igen. Och sen kommer veckans höjdpunt. Maken och jag gillar ju champagne. Sveriges bäste champagneprovare heter Rikard Juhlin. Han har skrivit champagneboken man måste ha. Han kommer till resturang Basement på fredag. Och vi skall dit. YIPPI. Basement fick fullpott av uteätarna i GP i lördags. Temat för provningen är Pol Roger och det är ju  min favoritchampagne.

Lördag är det Melodifestival. Jag är bjuden på middag hos bästa väninnorna. Jag får se om jag orkar gå. Vill ju gärna men det är fullt program söndag coh ny resa på måndag. Vi får se hur dagsformen är. Söndag är det 17 mai- heia Norge. Vi skall på fotboll (första gången jag är på fotboll sedan 1978…). IFK Göteborgs mot Kalmar på nygamla Ullevi. Jag går mest för arenans skull – kul med nya byggnader.  Fotboll är ju inte riktigt min tekopp. Om jag håller på något lag så är det ju ÖIS

3 comments

  1. Mia, Mia, Mia…… Så du menar att du inte varit på fotboll under hela min levnadstid här på jorden?!?! Jag är i chock!
    *hihi*

Kommentera

