Frukosttips i Stockholm

Mitt bland revolutioner, släktmiddagar och svärmors bäddsoffa hann jag med att träffan sköna väninnan U. Vi möttes lördag morgon för frukost på Franzen och Lindberg i Gamla stan. Deras restaurang blev årets restaurang i Nöjesguiden och tvärs över gatan ligger detta Boulangeri Vi åt en god frukost med den bästa cappuccionon på länge och en helt suverän fransk yoghurt. En bulle slank ner efter det… mums!picture-064

Vi hann med en shoppingrunda som avslutades högst uppe på Drottninggatan. Jag köpte mitt livs dyraste t-shirt i en affär som heter Yllet. Vilken kvalitet. Jag har ett favoritplagg!

Kommentera

