Julpynt

Jag är en julkonservativ människa. Första advent tas elljusstakar och adventsljusstake fram. Julpynt och gran kommer fram den 23 december och plockas ner till trettondagen.  Julskinkan görs iordning kvällen före. Inget tjuvätande här inte:-)

Så konservativ är jag. Men jag gillar juldekorationerna på stan. Så här ser det ut utanför mitt kontorsfönster. Ibland är det bra att bo i Göteborg…. Tyvärr är ju bilden inte den bästa- min mobilkamera gillar inte riktigt mörker…dsc00226

Kommentera

